Week 8 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eva Veen - WaarBenJij.nu Week 8 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eva Veen - WaarBenJij.nu

Week 8

Blijf op de hoogte en volg Eva

06 Juni 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon dia,

8 weken zijn er alweer voorbij, en wat gaat het snel! Over 3 weken ga vertrek ik alweer naar huis en ben stiekem wel een beetje aan het aftellen omdat ik iedereen toch wel mis! Op stage gaat het goed, de mensen zijn heel sociaal en heb genoeg afwisselend werk te doen. Vorig weekend niet heel veel gedaan.. Vrijdag was er full moon party xxl, en wat was het druk! We kwamen om half 1 aan en de parkeerplek op Kokomo (waar het werd gehouden) stond helemaal vol dus moesten we een paar km eerder onze auto neer zetten. Deze parkeerplek stond ook al aardig vol en je werd opgehaald met een busje. Proppen in die bus en iedereen op elkaar wat verschrikkelijk.. Eenmaal daar was het wel leuk maar heel druk. Rond een uurtje of 4 weer naar huis gegaan, wachten op een busje wat we ook wel konden vergeten dus hebben we achterin gezeten in de achterbak van een pick up. Zaterdag in de ochtend even wezen winkelen met Anouk en Maud en daarna nog eventjes naar het strand gegaan en 's avonds lekker een beetje op tijd naar bed. Zondag een beetje opgeruimd en in de middag nog even naar het strand alleen was het erg bewolkt.

Maandag begon de stage week weer en niet zoveel door de weeks gedaan. Wel naar Cabana geweest en dit was gezellig. Gister lekker Hollandse biefstuk met bloemkool en aardappels gegeten bij Sparkle! Hierna nog even op de patio bij de studenten van de nieuwstraat gezeten en hier ging iemand gitaar spelen en zingen wat echt leuk klonk.

Nu nog even een paar uurtjes stage lopen en dan begint het weekend! Uit stage nog even happy hour pakken op wet & wild, daarna eten en naar Bermuda. Morgen ochtend eerst lekker naar de kapper dan even winkelen en daarna nog even naar het strand waarschijnlijk. Er is morgen ook een paint feest in Bermuda dus dat word lekker vies worden. Vorige week zondag is duiken niet door gegaan dus gaan deze zondag duiken!

Dat was het wel weer een beetje..... Ik zeg: bon weekend!!

ayoooo :)