Week 9 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eva Veen - WaarBenJij.nu Week 9 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eva Veen - WaarBenJij.nu

Week 9

Blijf op de hoogte en volg Eva

13 Juni 2014 | Curaçao, Willemstad

Vanaf vandaag nog maar 16 dagen tot ik weer naar huis ga. Ik woon alweer 9 weekjes op kamers in Curaçao. Vorige week zaterdag lekker wezen winkelen en 's avonds was paint party in Bermuda, hele glibberige en kleurrijke bedoeling. Was erg druk en eerst nog een kwartier in de rij gestaan (in de regen!!!) Zondag om 1 uur gingen we duiken en wel 11 meter diep gedoken. Had in het begin wel mijn twijfels bij het duiken want de gene die mij kennen die weten dat ik niet heel graag in de zee zwem, maar uiteindelijk ben ik blij dat ik het heb gedaan want wat was het gaaf!

Daarna nog even met anouk, anneroos en berbel geluncht op Zanzibar, toen naar huis gegaan en 's avonds lekker sushi gegeten bij het Rif Fort. Deze week weer rustig aan gedaan en zelfs 2 x gekookt ;) Vanmiddag om 3 uur gaan we lekker Nederland - Spanje kijken in de vergaderzaal.. Daarna genieten van m'n één na laatste weekend. Maar eerst nog even hard aan het werk :)

Ayo!

  • 13 Juni 2014 - 20:23

    Annet:

    Hoi Eva
    Ik heb ook gedoken nooit grdacht dat ik het zou durven
    Ik vond het erg gaaf ben blij dat ik het heb gedaan
    Geniet nog nog maar even van alles daar, want straks weer het normale weer beginnen!!!!!!!
    Lekker naar Turkije, weer feest
    Groetjes Annet en Jan

  • 20 Juni 2014 - 20:23

    Oma Ria En Opa Ben:

    Lieve Eva,
    We hebben je reisverslagen gelezen.Voorzover wij over de hele lijn hebben kunnen lezen
    bestaat jouw leven momenteel voor tachtig procent uit uitgaan en lekker eten. wij geven je groot gelijk en zijn stik jaloers. Maar er zijn ook dagen bij van hard werken en leren. Maar ja daar ging je dan ook voor. Nog een paar dagen dan zit het avontuur er al weer op. Nog even genieten en daarna een goede reis naar huis. Naar de oude vertrouwde omgeving met een flinke ballast aan kennis en levenservaring.

    Heel veel liefs en knuffels van oma Ria en opa Ben.

    Ha Lieve Eva nog ff berichtje van je tante je weet wel die gekke hihi.
    Ik heb je reisverslag gelezen en vind het top wat je allemaal doet en hoe je ermee omgaat echt Super.
    Verder heb je natuurlijk heeeel veeeeel meegemaakt en beleeft Toppie.
    Ik wens je een hele fijne terug reis naar je Heerlijke vertrouwde Stekkie en hoop je snel te zien en spreken over je ervaringen.
    Een hele dikke knuffel van de mannnen Timo Colin Denis enne Ikke Tante Mirelle


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curaçao

Halloooo hier zal ik jullie op de hoogte proberen te houden van mijn stage op Curaçao!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2014

Week 9

06 Juni 2014

Week 8

28 Mei 2014

Week 7

23 Mei 2014

Week 6

01 Mei 2014

Week 3
Eva

Actief sinds 10 April 2014
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 6555

Voorgaande reizen:

15 Januari 2016 - 04 Juni 2016

Aruba

10 April 2014 - 30 Juni 2014

Curaçao

Landen bezocht: