Week 3 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eva Veen - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eva Veen - WaarBenJij.nu

Week 3

Blijf op de hoogte en volg Eva

01 Mei 2014 | Curaçao, Willemstad

Vanaf morgen zit ik hier alweer 3 weken! De tijd gaat best snel en op stage gaat het ook wat beter. De eerste 3 stage weken waren wel wat rommelig omdat mijn echte stage begeleidster nog met verlof was. Vanaf maandag gaat ze mij begeleiden en dan zal het vast beter gaan.

Vandaag en gister was ik lekker vrij want gister was Koningsdag dat werd hier nog op 30 april gevierd omdat ze vorig jaar de datum hadden vast gesteld en daarna werd de datum pas gewijzigd. Vandaag is het hier Arbeidsdag en dan is ook iedereen vrij. Morgen nog 1 dagje stage lopen en dan alweer weekend, ik zeg: niet verkeerd!

Gister dus koningsdag gevierd en het was net alsof ik in nederland was. In onze straat was ook feest dus we konden nog net aan ons huis uit en in. 'S middags even een rondje gelopen door Punda en Otrobanda overal kraampjes en live optredens dus dat was wel gezellig. Op de pontjesbrug was het ook erg gezellig, daar kwam je bijna niet over heen door de drukte hebben we hier bijna een half uur over gedaan. 'S avonds zijn we naar Friss geweest dat was een of ander technofeestje op een parkeerplaats. Was opzich wel gezellig en toen dat was afgelopen zijn we nog even verder gegaan naar Rockbeach tot een uurtje of 3. Toen lekker gaan slapen en vandaag heb ik echt een lekker rust dagje voor het eerst een beetje uit kunnen slapen (tot 10 uur!) omdat de bouwvakkers voor het eerst niet al om 8 uur aan het werk waren, die hebben dus vandaag ook een x vrij want normaal zijn ze echt elke dag aan het werk. Het plan was eigenlijk om lekker naar het strand te gaan maar je maakt het hier nooit rustig mee dus vond het wel lekker om thuis te blijven. Eigenlijk moet ik wel nog even mn kamer opruimen maar dat doe ik van het weekend wel vlak voor papa en mama komen :)

Kan niet wachten om papa en mama weer te zien vind het super leuk dat ze over een week al komen! Dan kan ik eindelijk weer eens een keer warm douchen bij hun hotel ah heerlijk ik kijk er nu al naar uit :) Onze huisbaas is voor 2 weken in Nederland en ik wist al dat er wat fout zou gaan. Gister hadden we lekkage bij de wastafels dus alles was nat toen ik uit stage kwam, altijd leuk.. De lichten van de wc's doen het niet, ook handig.. En vanochtend was alles uit de vriezer ontdooid en de koelkast was ook warm van binnen.. zat de stekker er niet meer in oei oei nou alles zowat weg kunnen gooien dat was wel zonde..

Dit was het welweer en ik ga weer verder genieten van mijn vrije dag :)

Ayo!

  • 02 Mei 2014 - 00:37

    Annet:

    Nu weet ik dus waarom het zo druk was op de pontjesbrug
    En je kamer ziet er dus niet meer uit zo als op de eerste foto van je kamer? FOEI
    En nog niet gewent aan koud douchen? Wen je nooit aan hoor
    Maar uit gaan kan je als de beste
    Dikke kus Annet

  • 02 Mei 2014 - 00:37

    Annet:

    Nu weet ik dus waarom het zo druk was op de pontjesbrug
    En je kamer ziet er dus niet meer uit zo als op de eerste foto van je kamer? FOEI
    En nog niet gewent aan koud douchen? Wen je nooit aan hoor
    Maar uit gaan kan je als de beste
    Dikke kus Annet

  • 02 Mei 2014 - 00:38

    Annet:

    Nu weet ik dus waarom het zo druk was op de pontjesbrug
    En je kamer ziet er dus niet meer uit zo als op de eerste foto van je kamer? FOEI
    En nog niet gewent aan koud douchen? Wen je nooit aan hoor
    Maar uit gaan kan je als de beste
    Dikke kus Annet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curaçao

Halloooo hier zal ik jullie op de hoogte proberen te houden van mijn stage op Curaçao!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2014

Week 9

06 Juni 2014

Week 8

28 Mei 2014

Week 7

23 Mei 2014

Week 6

01 Mei 2014

Week 3
Eva

Actief sinds 10 April 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 6555

Voorgaande reizen:

15 Januari 2016 - 04 Juni 2016

Aruba

10 April 2014 - 30 Juni 2014

Curaçao

Landen bezocht: