Aangekomen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eva Veen - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eva Veen - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Eva

12 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Na een reis van 12 uur waren we dan eindelijk geland op Curaçao.. Op het niet zo lekkere eten, de turbelentie en de huilende baby's na is de vlucht best mee gevallen.. Lekker filmpjes gekeken, af en toe even in slaap gevallen en toen waren we alweer op St. Maarten en vanaf hier was het nog maar 1 uur en een kwartier vliegen. Eenmaal aangekomen een taxi gepakt naar ons studentenhuis.Ze zijn de 3e verdieping nog aan het renoveren dus de bouwvakkers lopen de hele dag rond..

De kamer is best goed te doen, groot bed alleen het matras is net steen.. Verder staat er een kleine kast en een stoel. Er zijn ook geen borden/glazen e.d. dus dat moeten we morgen ook maar even kopen. Helaas zijn de douches alleen koud heb ik net ondervonden maar als je er ff onder staat valt het wel mee aangezien het hier heel warm is.

Gingen net gelijk even wat eten bij de Mac want dat vliegtuig eten was niet echt lekker. Op straat word je overal gelijk aangekeken en aangesproken dat is wel een beetje raar. Even naar een supermarktje om de hoek geweest maar dat is niet zoveel..

Ondanks dat we zo moe zijn gaan we waarschijnlijk nog wel even wat doen vanavond. Maar nu eerst ga ik ff m'n koffer uitruimen en mn kleren netjes in de kast doen. ( Jaaa mam, echt waar! )

Tot zover mijn eerste dagje hier :)

XX

• 12 April 2014 - 05:52

Rob:

Hoi nichtje van me.ik ben blij dat jullie goed zijn aan gekomen.en dat de vlucht ook goed ging..geniet er maar van daar.En als je niet kan wennen aan het matras dan zal ik daar toch een anderen vragen je moet toch ten sloten 3 maanden op liggen.Maar waneer ga je werken maandag zeker? Nou werk ze daar Gr ome Rob

• 12 April 2014 - 17:29

(O)Ma & (O)Pa:

Zo je eerste verslag is er dus , we kunnen er nu pas op dus het duurde even voordat we konden reageren maar we hebben je al weer volop via Skype gesproken dus het was net alsof je thuis bent (behalve dat je kamer nu wel heel erg netjes is, en dat voor 3 maanden dat zal wel wennen zijn ,of juist niet wennen denk)

Zo jullie worden dus zomaar aangesproken, als het daar maar bij blijft :)

Groetjes vanuit een warm (ja ook hier is het warm) Zoeterwoude

xxxxx

• 14 April 2014 - 19:05

Annet En Jan:

Hoi Eva
    We hebben net weer internet , we ziten weer in spanje dus kunnen we jouw
    Avontuur in curaccao goed volgen
    Heel veeel plezier daar
    En een koude douche wen je aan, en als hij dan een warm is ,is het dubbel genieten
    Knuffel annet en jan

• 16 April 2014 - 20:17

Je Liefste Zus ;):

Hi lief zusje!

Leuk zo je eerste verslag te lezen!
    Ben natuurlijk ook heel benieuwd hoe het op je stage gaat...
    Heel veel plezier en succes en tot je volgende verslag?

X