Eerste week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eva Veen - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eva Veen - WaarBenJij.nu

Eerste week

Blijf op de hoogte en volg Eva

18 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Vanaf vandaag ben ik hier alweer een week! De tijd gaat super snel en het is heel gezellig. Vorig weekend lekker uit gegaan en op het strand gelegen bij Porto Marie, dit was echt super mooi! Onderweg ook nog flamingo's gezien! Zondag maar optijd naar bed gegaan omdat maandag dan toch echt mn eerste stage dag was.. Beetje hectische dag maar dat is meestal in het begin.

Woensdag begon ik wel een beetje te wennen dat het echt heel druk is en heb veel gedaan.. Aan het einde van de middag hadden we een afscheidsborrel van een advocate en daar ben ik heen gegaan met 2 andere stagiaires. Donderdag was de laatste dag van deze week alweer en er is me weer veel uitgelegd. Het is ook wennen dat het allemaal juridisch is en daar zit ik nog totaal niet in.. Al met al denk ik wel dat het een goede stage plek is en hier veel zal leren.

Verder gaat alles goed, elke avond gezellig uiteten met Anouk en ons huisgenootje Rosa. Echt nog geen zin gehad om te koken maar dat komt nog wel een keertje. Donderdag na stage hebben we het huis opgeruimd en schoongemaakt voor het lange weekend. Daarna boodschappen gedaan en lekker sushi gegeten. Even gechillt maar we waren zo moe dat we alle 3 in slaap zijn gevallen.

De dagen gaan opzich wel snel voorbij want begin om 8.00 uur met stage en heb tussen door 1.5 uur pauze waarin ik lekker naar huis loop om te lunchen. Dan ben ik 17.30 meestal thuis en dan een beetje opruimen of een wasje doen ofzo en dan lekker eten.. Kan alleen nogsteeds niet wennen aan die koude douche :(

Begin wel te merken waarom mensen waarschuwen voor Curaçao, deze week zijn er al 2 personen vermoord. Weliswaar 1 zwerver in een leegstaand huis maarja. Er gebeuren ook veel verkeersongelukken.. Dit komt omdat iedereen dronken rijd omdat er toch geen apparatuur is om het te meten. Ook staan er flitspalen maar dit heeft ook geen zin omdat de rolletjes smelten door het warme weer.

Ben nog wel steeds vroeg wakker maar dat is in het weekend ook wel lekker dan hebben we nog wat aan onze dag. Straks lekker naar het strand en vanavond uit gaan, en zo zullen deze 4 dagen weer snel voorbij gaan.

Tot zover mijn eerste weekje hier!


Xxx

  • 18 April 2014 - 18:29

    Bas:

    Super leuk zus! Mooi dat je eerste week goed is bevallen :) en leuk dat je een reisverslag bij houdt, we houden het in de gaten ;) geniet van je avontuur! Gr bas en Carline

  • 18 April 2014 - 22:18

    Els:

    Hi lief zusje!

    Leuk om zo over je eerste week te horen en inderdaad een lekker kort weekje :)!

    Fijne paasdagen en geniet van het weekend!

    X Els, Bram en je toekomstige nichtje of neefje ;)

  • 21 April 2014 - 07:16

    Pap:

    Het is alweer ruim een week nu, het gaat inderdaad hard volgens mij heb je een super paasweekend gehad geniet nog even van deze 2e paasdag en dan morgen weer aan de slag op het werk.
    Ik denk ook dat je daar veel van op gaat steken, het zal soms even moeilijk zijn maar daar ga je wel doorheen komen, groetjes vanuit een zonnig Zoeterwoude.

    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curaçao

Halloooo hier zal ik jullie op de hoogte proberen te houden van mijn stage op Curaçao!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2014

Week 9

06 Juni 2014

Week 8

28 Mei 2014

Week 7

23 Mei 2014

Week 6

01 Mei 2014

Week 3
Eva

Actief sinds 10 April 2014
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 6567

Voorgaande reizen:

15 Januari 2016 - 04 Juni 2016

Aruba

10 April 2014 - 30 Juni 2014

Curaçao

Landen bezocht: